Ideer til Fundraising sæson

Med det nye skoleår nærmer sig hurtigt, er det tid for skoler at indstille deres fundraising indsats for det kommende år. Der vil være fundraising virksomheder bogstaveligt banke ned din dør – men hvordan kan du vide, hvilke produkter der skal fremme, som virksomheder til at vælge og hvilke hændelser der skal være vært?
Den nemmeste ting at gøre er adskille dem i to kategorier, fundraising begivenheder og produkt fundraisere. De fleste skoler vært normalt flere af hver slags hele året. Til denne artikel, vil vi fokusere på hvordan man vælger et produkt baseret fundraiser, der vil fungere bedst for dine mødedeltagere.
Grundskole Fundraisers
Grundskoler er den mest begrænsede i produkt baseret fundraising fordi den gennemsnitlige alder for deres salgsstyrke er mellem 5 og 10. Dette betyder, at du har brug for en enkel fundraiser, der kan gøres af selv de yngste deltagere. Fundraisers hvor du tage ordrer synes at arbejde bedst for yngre børn – den enklere form jo bedre. Mange fundraising firmaer tilbyder en side flyers, som du kan bruge til at sælge produkter. Mens dette begrænser mængden af produkter, du kan tilbyde, det forenkler salgsprocessen og gør det nemmere for børnene. Stearinlys fundraisers arbejder normalt godt med denne aldersgruppe, som de kun har et par forskellige produkter og er tilgængelige i en række forskellige dufte; at give kundernes valg, men ikke nok valg til at forvirre børnene.
Mellemskole Fundraisers
Middle school studerende spænder i alder fra 10-12 og kan gøre mere kompliceret fundraisers, men i denne alder, kan det være smart at holde sig til “for at tage” fundraisers og ikke har dem fører lager på side. Der er mange brochure fundraising virksomhederne og brochure salget kan gøres for en lang række eller produkter – alt fra kaffe til pizza. Prøv at holde brochure processen enkel og forklare betalingsprocedurer i detaljer.
High School Fundraisers
Alder af high school studerende normalt varierer mellem 13 og 18, som lader dig vælge fra en bredere vifte af fundraising muligheder. Candy bar fundraising kan være en stor succes for denne aldersgruppe. Ikke kun produktet er velkomne og købt af salg kraft selv, de er nemme at gøre, og 13-18-årige kan holde styr på penge og lager. Forældre kan nemt gøre det samme på deres beskæftigelse og lokale begivenheder (såsom en bogklub).
Uanset hvilket produkt du vælger til dit produkt baseret fundraisers årets, Sørg for at give din salgsstyrke incitament til at sælge deres hjerter.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *